Sprawdź na www.gemius.pl i www.gemius.com. Nowa strona Gemiusa to źródło wiedzy o internecie. Czytelnicy znajdą na niej zarówno ciekawostki o polskich internautach, stronach WWW i trendach rynkowych, jak i dane oraz analizy z zagranicy.
– Nowa strona to taki nasz mały projekt wydawniczy, który adresujemy obecnym i przyszłym klientom. Chcemy dzielić się ze światem naszą wiedzą. Dlatego stawiamy na analizy, opinie i porady naszych ekspertów branżowych oraz doradców biznesowych – komentuje Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius.
Zobacz również
– Postawienie tej strony było dla nas nowym i ciekawym doświadczeniem, które zakończyło się sukcesem m.in. dzięki bardzo udanej współpracy z agencją Autentika – dodaje Piotr Ejdys.
Z kolei Joanna Skierska, prezes polskiego oddziału firmy Gemius wyjaśnia, że nowa strona korporacyjna jest wyrazem nowego podejścia do rynku. – Każdego dnia nasze rozwiązania są wykorzystywane przez klientów do zbierania i przetwarzania ogromnych ilości danych. Od 15 lat wspieramy ich prowadząc pomiar oglądalności stron WWW, kampanii reklamowych w sieci, świadcząc usługi z zakresu web analytics i adservingu. Przez ten okres nasi partnerzy zgromadzili nieprzebrane zasoby danych. Obecnie, wspólnie z nimi nadajemy im jeszcze większej wartości jako źródła wiedzy biznesowej – mów Joanna Skierska.
Vesna Gordon, dyrektor sprzedaży międzynarodowej i marketingu, dodaje: – Działalność naszych partnerów biznesowych zazwyczaj wykracza poza świat online. Integracja danych z sieci ze środowiskiem offline to naturalna konsekwencja i następny krok w wykorzystaniu rozwoju naszej wiedzy i możliwości doradczych, dzięki którym pomagamy klientom podjąć właściwe biznesowo decyzje. Nowa strona jest tylko próbką naszych możliwości – przekonuje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W najbliższych miesiącach nowa strona WWW zostanie wdrożona także na kilkunastu innych rynkach, na których Gemius posiada swoje oddziały.
Słuchaj podcastu NowyMarketing