Event jest też świetną okazją do integracji środowiska internetowego z branżą turystyczną.
– Idea spotkań łączących marketing internetowy z konkretną branżą (turystyczną) z początku wydawała mi się zbyt niszowa. Okazało się jednak, że dopiero taka formuła pozwala spotkać się zainteresowanym stronom we właściwym miejscu – mówi Marcin Deręgowski, właściciel firmy Artefakt. I dodaje – Będąc współorganizatorem spotkań ogólnobranżowych zauważyłem, że prezentacje są zbyt płytkie tematycznie, a uczestnicy nie mogą czasami znaleźć wspólnego języka. TravelCamp likwiduje te bolączki: wiadomo z kim i o czym możemy porozmawiać. Nikt nie boi się pokazać liczb, konkretów – tutaj uczestnicy wręcz tego oczekują.
Zobacz również
W Gdańsku wiele uwagi eksperci poświęcą trendom w turystyce online, ale nie zabraknie też ciekawych case studies z zakresu mobile marketingu oraz e-mail marketingu. Do udziału w TravelCampie zaproszony został Jakub Górnicki, trener, dziennikarz, bloger, zawodowo związany z Gruzją oraz Południowym Kaukazem. W Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi prowadził warsztaty z multimedialnego dziennikarstwa. Był uczestnikiem i prelegentem wielu międzynarodowych konferencji, w tym m.in. Citizen Media Summit w Chile, Interra Forum w Nowosybirsku, Barcamp Nairobi w Kenii. Realizuje też ciekawe projekty turystyczne.
Dla uczestników gdańskiego TravelCampu tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej, losowanie upominków, pyszne przekąski oraz dobrą zabawę podczas AftertParty. Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest jedynie rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]