W 180 Maciej Kozina będzie odpowiadał za koncepcje kampanii dla najważniejszych klientów agencji. Wcześniej jako Concept Creative tworzył team kreatywny z Wojtkiem Kowalikiem w Isobar Poland. Doświadczenie zdobywał także w Cheil Worldwide i Change Integrated. Współtworzył takie kampanie jak Bardzo dobre maniery (PCK), 100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea , Usłysz Filmy Na Nowo (Samsung), Kibicuj Paczką (Tic Tac), Welcome Signs (Fundacja Itaka).
Maciej Kozina jest jednym z najbardziej utytułowanych copywriterów w Polsce. Jego projekty były doceniane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy: Cannes Lions (srebro i brąz), D&AD (brąz – do tej pory jest to jedyna nagroda dla polskiego projektu na tym festiwalu), Golden Drum (Grand Prix, złoto, srebro), Eurobest (brąz), Effie (srebro), KTR, Media Trendy. Kampania Bardzo dobre maniery, której Maciej Kozina jest współtwórcą, była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowym w 2014 roku.
Zobacz również
– Zamiłowanie Maćka do wyjątkowej na poziomie światowym kreacji doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Razem z Martinem Wintherem i Krzyśkiem Jagieło, którzy dołączyli do nas niedawno, kontynuujemy budowanie bardzo mocnego i wszechstronnego działu kreacji – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.