Jeżeli szukasz sprzętu sportowego lub outdoorowego, zawsze znajdziesz go w Sklepie Presto, wiodącym polskim internetowym sklepie sportowym. Firma już od 2004 roku zapewnia wyjątkowe wsparcie dla klientów, którzy szukają ekwipunku sportowego najwyższej klasy.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z kampanii Criteo. Przerosła ona nasze oczekiwania, przynosząc dużo więcej sprzedaży po wyznaczonym koszcie” – mówi Łukasz Kozłowski, Vice President, e-commerce, Sklep Presto.
Zobacz również
Wyzwanie
Gdy Sklep Presto postawił sobie cel zwiększenia sprzedaży, zorganizował konkurs, zgodny z tradycją sportową. Dostawcy usług performance marketingu konkurowali ze sobą tak, aby Sklep Presto mógł zdecydować, który technologiczny partner dostarczy najwyższą sprzedaż, w założonym okresie, przy wyznaczonym koszcie konwersji. Presto wybrało dwie międzynarodowe firmy, jedną firmę z Polski oraz Criteo i urządziło zawody. Okazało się, że Criteo było w stanie zapewnić lepszą konwersją niż pozostałe trzy firmy razem wzięte (przy porównywalnym koszcie konwersji).
Rozwiązanie
Swoją efektywność Criteo zawdzięcza wyrafinowanemu silnikowi przewidującemu i rekomendującemu. Criteo Engine dobierał każde wyświetlenie reklamy, opierając się na obliczeniu prawdopodobieństwa, czy użytkownik kliknie w baner i dokona zakupu na stronie Sklepu Presto. Dzięki temu udało się osiągnąć niezrównane rezultaty, bez podnoszenia CPO (koszt konwersji). Oprócz przewagi technologii, firma Criteo wykorzystała także swój ogromny zasięg. Dzięki bezpośrednim relacjom z ponad 6000 wydawców i integracji z wszystkimi wiodącymi rozwiązaniami real-time exchanges, reklamy display Criteo trafiają miesięcznie do ponad 994 milionów użytkowników internetu (wg firmy badawczej comScore). Dzięki temu, pod względem zasięgu Criteo ustępuje tylko Google Display Network.
Rezultaty
- Criteo wygenerowało 3x więcej zysku, niż najbliższy konkurent
- Criteo wygenerowało więcej konwersji podczas testu, niż wszyscy konkurenci razem wzięci
- Koszt sprzedaży był porównywalny dla wszystkich uczestników
Zwiększaj efektywność, nie koszty sprzedaży. Dowiedz się więcej na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing