TATRA w nowej kampanii telewizyjnej komunikuje współpracę marki z GOPR

TATRA, trzecia co do wielkości marka piwa na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię. We wszystkich kanałach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych telewizji emitowany jest spot sponsorski, który komunikuje wieloletnią współpracę marki z GOPR.
O autorze
1 min czytania 2015-02-24

TATRA to piwo dla prawdziwych facetów, dla których liczą się szacunek, zaufanie i siła charakteru. Tacy właśnie są ratownicy GOPR, których charaktery ukształtowały góry. Od 2009 r. TATRA jest sponsorem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i ten fakt komunikuje nowa kampania telewizyjna.

15-sekundowy spot sponsorski został zrealizowany w wyjątkowy sposób: w zimowej scenerii, w autentycznych sytuacjach pokazani zostali prawdziwi ratownicy GOPR.

Od lat z dumą wspieramy GOPR

TATRA wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe już od niemal 7 lat.

– Ratownictwo górskie to przede wszystkim ludzie. Tu liczą się ich indywidualne predyspozycje i siła charakteru – podkreśla naczelnik GOPR Jacek Dębicki. – Jednak bez dobrego, nowoczesnego sprzętu, trudno wyobrazić sobie akcję ratowniczą. Dzięki środkom finansowym, które przekazuje nam TATRA, możemy co roku uzupełniać nasze wyposażenie, co istotnie wpływa na poprawę bezpieczeństwa naszej pracy. Ze środków przekazanych dotąd w ramach umowy sponsorskiej zakupiono m.in.: ekwipunek dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, narciarski sprzęt ski-tourowy oraz środki transportu: samochody terenowo-osobowe, skutery śnieżne i pojazdy 4-kołowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy dumni, że od lat wspieramy GOPR, które jest służbą najwyższego zaufania publicznego, szanowane i cenione przez Polaków – mówi Magdalena Tondera, senior brand manager TATRY. – Sponsoring GOPR wpisuje się też w wizerunek TATRY. Ratownicy górscy uosabiają cechy bliskie marce, takie jak szacunek, zaufanie i siła charakteru. Jesteśmy przekonani, że komunikacja współpracy z GOPR pozwoli na dalsze wzmacnianie wizerunku marki – tłumaczy Tondera.

Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Houdini Film, za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się