Kampania ma charakter wielokanałowy. Obejmuje spoty reklamowe, wyświetlane w telewizji, na billboardach oraz w kanałach VOD i na YouTube. Pierwsza kampania dla oferty konta oszczędnościowego ruszyła 23 lutego i potrwa do końca marca.
Główną oś formatu skupiono wokół dwóch współgrających korzyści, które wyróżniają każdy produkt z oferty Getin Banku – atrakcyjna oferta i wygoda korzystania. Aby w czytelny i angażujący sposób zakomunikować podwójną korzyść zaszytą w każdym produkcie, powołano do życia parę bohaterów, pracowników jednego z oddziałów Getin Banku: Teresę i Wojtka – bohaterów z krwi i kości – ich różne zawodowe role wynikają z różnorodności ich charakterów i podejścia do życia. Teresa z działu finansów reprezentuje świetnie policzoną ofertę. Jej domeną jest wszystko to, co związane z bankową matematyką – obliczenia, analizy, negocjacje. Natomiast Wojtek z działu obsługi reprezentuje wygodę korzystania z produktów Getin Banku, bo interesuje go wszystko to, co ułatwia klientom codzienne życie – proste procedury i wygodne produkty.
Zobacz również
Reżyserem spotów jest Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja.
Agencja strategiczno-kreatywna Good. odpowiada za komunikacje Getin Banku od 2014 roku. Good jest agencją strategiczno-kreatywną, która od trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą consulting strategiczny, corporate identity/branding oraz komunikację zintegrowaną. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU, Securitas i Volvo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing