Poniżej komentarz Roberta Stalmacha, Prezesa Newspoint.
W skrócie: od 2014 mamy globalne pokrycie – ponad 70 języków, z prawie wszystkich krajów świata, ponad 100 tys serwisów www i ponad 4,8 mld danych w indeksie z internetu, social media, prasy i RTV. To unikalne na rynku pokrycie i zasięg doceniają nasi klienci, którzy zwiększali zakres współpracy z nami a także nowi z Polski i zagranicy. Newspoint to także stale powiększające się archiwum danych; w tej chwili dostępne są u nas dane od 2006 roku z serwisów www i od 2008 z social media. Sami wszystkie treści indeksujemy, więc często mamy też dane które z jakichś powodów zniknęły z Google. Jakość danych to nasz wyróżnik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem rynku. Dlatego też mocno inwestujemy w serwery i coraz bardziej wydajne aplikacje. Od niedawna prawie cały hardware (w tej chwili 35 serwerów), który wykorzystujemy do świadczenia usług mamy w Polsce.
Zobacz również
Nie zapominamy o usability narzędzia; w zeszłym roku uruchomiliśmy nowy, elastyczny i rozbudowany o dashboard marketera panel użytkownika. Automatyczny wydźwięk na liście wyników z możliwością ręcznej oceny, share of voice, share of discussion, tagi (etykiety), top autorzy i źródła, zupełnie nowe powiadomienia, to tylko niektóre nowości w panelu, który zbiera bardzo pozytywne recenzje użytkowników. Poza tym, co ważne dla klientów, w Newspoint jeden panel = wszystkie media; dane z wszystkich typów mediów integrujemy w pełnym zakresie funkcjonalności w jednym panelu.
Newspoint był i będzie firmą technologiczną, ale nasza oferta to już nie tylko monitoring i raporty wizerunkowe. Dostarczamy dane największym firmom konsultingowym i badawczym w Polsce, prowadzimy szkolenia i zajmujemy się Content Marketingiem (infografiki, raporty medialne, whitepapery) dla największych marek. Z naszych danych korzysta m.in. Onet, WP, Tajnikipolityki, OFBOR, IAB, PBI i TNS, z którym wspólnie tworzymy Consumer Index. Nasze ciekawostki, dzięki współpracy z AMS pojawiają się w wagonach warszawskiego metra.
Wielkie dzięki za to wszystkim, którzy tworzą Newspointa i pomagają nam stawać się coraz lepszymi: pracownikom, współpracownikom, partnerom, ambasadorom i oczywiście KLIENTOM – wszystkim od jednoosobowych działalności, freelancerów, blogerów i najmniejsze firmy po topowe marki globalne i największe polskie przedsiębiorstwa. Oby 2015 rok był dla nas jeszcze lepszy! 😉
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing