Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen zajmujący się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii video we wszystkich kanałach komunikacji, począwszy od tradycyjnej TV poprzez platformy VOD, YouTube na nośnikach mobilnych kończąc.
K2 Media, dzięki zapleczu Grupy K2, posiada obecnie najszersze na rynku zasoby do tworzenia zintegrowanych kampanii wykorzystujących video – zrozumienie tradycyjnej TV, umiejętność tworzenia planów video (TV) obejmujących różne ekrany, własne studio produkcyjne, optymalizacja kreacji video w zależności od użytego ekranu oraz zrozumienie synergii mediów polegające na łączeniu i optymalizacji kampanii TV i SEM oraz real time social TV – to elementy decydujące o unikalności aktualnej oferty K2.
Zobacz również
Kluczowymi osobami tworzącymi dział Multiscreen w K2 są specjaliści od lat pracujący dla największych marketerów na rynku: Piotr Ślusarski (Head of TV Planning and Buying), Maciej Godlewski (Client Service Director) oraz Joanna Szwilling (Strategy Consultant/Video Management). W sferze produkcyjnej K2 Media będzie korzystało z zasobów studia produkcyjnego K2 Motion, które przez 7 lat swojej działalności wyprodukowało setki projektów filmowych do internetu i telewizji.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]