McDonald’s® po raz kolejny częstuje poranną kawą za darmo

2 marca we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce ruszyła akcja Poczęstuj się Poranną Kawą. Przez dwa tygodnie w lokalach sieci można delektować się smakiem świeżo mielonej 100 proc. Arabiki, całkiem za darmo. Na Gości czeka mała kawa biała, mała kawa czarna i małe cappuccino.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

Już po raz kolejny McDonald’s oferuje swoim Gościom poranną kawę całkiem za darmo. Przez dwa tygodnie od startu akcji restauracje zapraszają wszystkich w godzinach porannych do spróbowania aromatycznej 100% Arabiki. Goście mogą wybierać spośród trzech rodzajów kaw: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, dzięki czemu można się nią rozkoszować na miejscu w restauracji lub zabrać ją ze sobą. Co ważne, każdy Gość restauracji otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Mieszanka ziaren, z której powstaje kawa w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Ziarna pochodzącą z plantacji w Brazylii i Ameryce Centralnej. Zostały one starannie wyselekcjonowane z najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika, który charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw plantatorów.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 2 do 15 marca 2015 roku w godzinach porannych do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję kampanii na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska i stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się