Już po raz kolejny McDonald’s oferuje swoim Gościom poranną kawę całkiem za darmo. Przez dwa tygodnie od startu akcji restauracje zapraszają wszystkich w godzinach porannych do spróbowania aromatycznej 100% Arabiki. Goście mogą wybierać spośród trzech rodzajów kaw: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, dzięki czemu można się nią rozkoszować na miejscu w restauracji lub zabrać ją ze sobą. Co ważne, każdy Gość restauracji otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.
Mieszanka ziaren, z której powstaje kawa w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Ziarna pochodzącą z plantacji w Brazylii i Ameryce Centralnej. Zostały one starannie wyselekcjonowane z najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika, który charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw plantatorów.
Zobacz również
Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 2 do 15 marca 2015 roku w godzinach porannych do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.
Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję kampanii na Facebooku.
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska i stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing