The Digitals sprawia, że lubisz Bank Pekao S.A. także w mediach społecznościowych

Dzięki wsparciu agencji interaktywnej The Digitals, Bank Pekao S.A. startuje z nowym komunikatem – „Od ponad 85 lat Klienci lubią to” - promując swoje działania w serwisach społecznościowych Facebook, YouTube i Google+.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Roczny kontrakt Banku z Agencją inicjujący działania instytucji w nowych mediach obejmuje stałą obsługę bieżącą wraz z implementacją akcji specjalnych w serwisach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii i wsparcie reklamowe mające na celu pozyskanie bazy fanów, ale także konkursy i aplikacje angażujące użytkowników w interakcje z marką.

Autorska idea kreatywna kampanii i claim „Od ponad 85 lat Klienci lubią to” powstały w zespole kreatywnym The Digitals. „Bank Pekao S.A od niemal wieku ceniony jest przez Polaków. Przez to, jak ważny był w przeszłości i jak wiele innowacji wprowadził, by zadbać o rozwój Klientów na przestrzeni lat, chcieliśmy uhonorować go treścią zgrabnie łączącą charakterystykę nowych mediów z emocjami, które wzbudzał od zawsze”, tłumaczy Michał Kobierzewski, Group Creative Director The Digitals.

Już wkrótce startuje dedykowana aplikacja konkursowa „Rodzinne Pamiątki”. W kolejnych miesiącach ruszą działania wspierające Przystanek Woodstock oraz WOŚP – partnerskie przedsięwzięcia Banku. Agencja ma w planach także wsparcie Banku Pekao S.A. w działaniach, w które zaangażowana jest cała Grupa UniCredit, w tym komunikację w mediach społecznościowych UEFA Champions League.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj