Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian prowadzonych od roku w Barlinku. Celem zmian jest umocnienie pozycji lidera i odróżnienie produktów marki od konkurencji. Kampania ma przede wszystkim podkreślić fakt, że najwyższą wartość mają produkty naturalne.
K2 odpowiada za koncepcję i przygotowanie sześciu layoutów reklam prasowych, które ukażą się w wybranych tytułach wnętrzarskich w Polsce, Niemczech, Rumunii i na Ukrainie.
Zobacz również
Kampania pod hasłem „To naturalne“ podkreśla walory naturalnych drewnianych podłóg. Składa się na nią seria zdjęć, jakby wyjętych z domowego archiwum. Motywem przewodnim jest podłoga, na której zdarzają się najróżniejsze sytuacje „z życia wzięte“, są one pretekstem do przedstawienia serii zalet prawdziwego drewna. Siłą pomysłu jest pokazanie podłogi w domu, który tętni życiem. Dodatkowym atutem są zdjęcia autorstwa jednego z najlepszych fotografów młodego pokolenia – Łukasza Ziętka.
W ramach kampanii K2 zajmie się również poprowadzeniem fanpage’a tematycznego pt. „Drewno Forever”, który ruszy w pierwszej połowie czerwca. Komunikacja skupiać się będzie wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz.
Uzupełnieniem kampanii będą działania prowadzone w obszarze e-PR obejmujące artykuły sponsorowane i media relations.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Aktywności ruszyły w połowie maja i potrwają do końca roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
K2 współpracuje z firmą Barlinek od początku tego roku. Są to pierwsze działania przeprowadzone przez agencję dla tego klienta.