W związku z tym, że powieść występuje w nietypowej formie interaktywnego ebooka, kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. video mapping. 45 sekundowy spot będzie emitowany zarówno na ekranie, jak i na ścianach sali projekcyjnej tworząc zsynchronizowaną całość. Dodatkowo w wybranych kinach Cinema City emitowany będzie 60 sekundowy spot w bloku specjalnym. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
„Starość aksolotla” autorstwa znanego na całym świecie pisarza science fiction Jacka Dukaja ukazuje się wyłącznie jako ebook na smartfony, tablety, czytniki i komputery. Jest to zupełnie nowy wymiar książki, ponieważ oprócz samego tekstu powieść przepełniona jest treściami interaktywnymi jak np. linki do opisów powiązań między postaciami i zdjęcia. Dodatkowo na stronie www.jackdukaj.allegro.pl znajduje się opcja druku modeli postaci w 3D.
Zobacz również
Niezwykła forma powieści powstała dzięki współpracy Allegro i Fish Ladder.
Za oprawę wizualną odpowiada studio Platige Image. Projekt realizowany jest przy wsparciu Wydawnictwa Literackiego, które od 13 lat publikuje książki Jacka Dukaja.
Z okazji premiery pierwszej cyfrowej książki w Polsce zaplanowano reedycję i sprzedaż na Allegro 21 opowiadań i mini powieści tego autora w postaci minibooków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegóły akcji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing