Jestem bardzo szczęśliwy, bo udało nam się dokonać czegoś naprawdę wyjątkowego. Startowaliśmy jako jeden z wielu partnerów Solve Media Inc. w Europie, na trudnym rynku reklamy online. Zbudowaliśmy wyjątkową strukturę, przekonaliśmy do nowego formatu reklamowego dużych wydawców i największych reklamodawców i skutecznie zwiększaliśmy zasięg wpływów w kolejnych krajach europejskich. Decyzja Solve Media Inc. o przyznaniu nam wyłączności na reprezentowanie ich i obsługę technologii type-ins w całej Europie to nasz olbrzymi sukces! – komentuje zarządzający siecią Paweł Milcarz.
Type-ins to zaawansowana technologia uwierzytelniająca wprowadzona na rynek przez amerykańską firmę Solve Media, Inc., która jest jednocześnie jej globalnym operatorem. Korzystają z niej najwięksi wydawcy na całym świecie (m.in. AOL, Bauer, Meredith) oraz w Polsce (m.in. Grupa Onet, Grupa Interia, Motor-Presse). Type-ins oznacza dla wydawców przede wszystkim pełne bezpieczeństwo wrażliwych treści wydawniczych przed szkodliwymi działaniami botów i spamerów, a jednocześnie zapewnia nowe i bezpieczne zasoby reklamowe w obszarach display, pre-roll i mobile (treści mobilne i aplikacje).
Zobacz również
W tej chwili Interactions Europe otwiera swoje biuro w Londynie, w którym docelowo pracować będzie około dziesięciu osób. Oddział ten ma odpowiadać za większość transakcji i kampanii prowadzonych w krajach Europy Zachodniej.
Sieć reklamowa Interactions Europe współpracuje z Solve Media Inc. od początku 2013 r. na zasadzie wyłącznej reprezentacji w Polsce, zarówno przed wydawcami, jak i reklamodawcami. W styczniu 2014 roku Interactions Europe uzyskała od Solve Media Inc. pełną wyłączność reprezentacyjną we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a w grudniu tego samego roku, także w krajach regionu DACH i Skandynawii. W przyszłości Interactions Europe planuje otwarcie biur w państwach Europy Południowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]