Inicjatorzy, twórcy i wykonawcy mogą zgłaszać kampanie za pośrednictwem strony. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Polpharma i Jet Line Outdoor.
Formuła Konkursu pozostaje niezmieniona, ale w tegorocznej edycji zgłoszenia przyjmowane są, aż w dwunastu kategoriach. „Zdecydowaliśmy się dodać więcej kategorii m.in. z zakresu CSR – mówi Paweł Prochenko prezes Fundacji Komunikacji Społecznej – ponieważ poprzednie edycje pokazały, iż jedna, ogólna kategoria dla kampanii CSR jest za wąska i programy edukacyjne czy np. dobre, ale jednorazowe, nie wiążące się z długofalowymi działaniami akcje charytatywne powinny być ocenione odrębnie.”
Zobacz również
Kategorie KSR 2014:
- Kampanie organizacji pozarządowych
- Kampanie instytucji publicznych
- Kampanie firm i fundacji firm
- Kampanie lokalne
- Kampanie 1 %
- Kampanie o tematyce zdrowotnej
- Kampanie o tematyce ekologicznej
- Programy edukacyjne firm (CSR)
- Akcje zaangażowane firm (CSR)
- Kampanie dla rozwoju (promocja m.in. miast, funduszy)
- Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
- Akcje zaangażowane społecznie
W tej edycji wartością dodaną jest też konkurs „Kreatywny OOH!” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały nigdy zrealizowane. Nagrodą w konkursie jest emisja reklamy społecznej na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych. Dodatkowo w głównym konkursie zostanie przyznane wyróżnienie za najlepszą kreację outdoorową zrealizowaną w roku ubiegłym.
Konkurs Kampania Społeczna Roku przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespołeczne.pl będą mogli w drodze głosowania wybrać zwycięzcę w jednej z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 23 marca, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 19 maja w Teatrze Kamienica.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic – współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.
Więcej szczegółów na temat konkursu, a także regulaminy na stronie.