Kampania marki Mosso podkreśla rodzinną atmosferę świąt wielkanocnych. Oparta jest na ciepłej relacji dziadka z wnuczką, którzy wczesnym rankiem bawią się, przekomarzając hasłem „Majo Majo”. Całość dopełnia zabawny motyw muzyczny „Mah-na Mah-na”, skomponowany przez Piero Umilianiego w 1968 roku.
W rolę dziadka wcielił się jeden z najbardziej popularnych aktorów polskiego kina, Krzysztof Kowalewski. -Od razu wiedzieliśmy, że właśnie on musi pojawić się w reklamie Mosso. Człowiek-instytucja. Po prostu historia polskiej komedii w jednej osobie. Jednocześnie wiedzieliśmy, że nie chcemy opowiadać dowcipów, ciętych dialogów czy komicznych grepsów. Chcieliśmy dla Mosso czegoś, co wywołuje uśmiech i trafia do serca, lecz bez błazenady i pocztówkowej tkliwości – mówi Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny agencji Adbirds.
Zobacz również
Swoim zasięgiem kampania obejmuje kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”. Potrwa do 5 kwietnia br.
Kampanii towarzyszy komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.
Kreację reklamy przygotowała agencja kreatywna Adbirds. Za produkcję odpowiada firma Vitelloni, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas. Z kolei agencja Quote Me realizuje działania PR oraz aktywności w social mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing