NuOrder pracuje dla Oscillococcinum

NuOrder prowadzi kampanię interaktywną marki Oscillococcinum należącej do koncernu farmaceutycznego Boiron.
O autorze
1 min czytania 2015-03-17

Koncern Boiron zdecydował się powierzyć NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne.

– Przedstawiona przez NuOrder propozycja jest odzwierciedleniem naszego sposobu podejścia do nowego typu komunikacji z Klientem – mówi Grzegorz Jóźwicki, Senior Product Manager / Digital Manager z koncernu farmaceutycznego Boiron.

Agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za konsulting, konstrukcję i realizację strategii, a także przeprowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.

W ramach kampanii NuOrder zaplanował działania m.in. w: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, InStream wideo, TVN Player VOD. Zajmie się również remarketingiem. Do zadań agencji będą należały również: budowa strony www dla Oscillococcinum, zaprojektowanie i stworzenie nośników kampanii, w tym rich media i wideo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Boiron to kolejny klient farmaceutyczny NuOrder. Dotychczas agencja obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się