Streetcom po raz kolejny zarekomenduje produkty L’Oréal

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom, wygrała przetarg na obsługę kampanii dla produktów firmy L'Oréal Polska. Tym razem Ambasadorki będą miały za zadanie, przetestować krem przeciwzmarszczkowy Miracle Cream od Garniera.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ambasadorek powyżej 40 roku życia oraz 1 000 powyżej 50 roku życia, które stosują pielęgnację przeciwzmarszczkową. Akcja ruszyła w pierwszej połowie marca i potrwa 6 tygodni.

Głównym celem działań marketingu rekomendacji jest poinformowanie konsumentek o innowacyjnym produkcie Garnier Miracle Cream, jego formule, która daje natychmiastowy efekt „korekcji optycznej”, a także jego długotrwałych właściwościach przeciwzmarszczkowych. Komunikacja kampanii będzie koncentrowała się na głównym haśle marki: EFEKT METAMORFOZY SKÓRY NATYCHMIAST I NA DŁUGO. Dodatkowo dzięki aktywności Ambasadorek Streetcom, ma zostać zbudowana silna świadomość marki i jej zalet.

Kampania będzie polegała na aktywnościach online i offline. Ambasadorki będą miały za zadanie wypróbować krem na własnej skórze, a także rekomendować go swoim koleżankom. W trakcie kampanii Ekspertki będą organizować spotkania dla znajomych, podczas których będą rozdawać próbki, ulotki informacyjne na temat produktu oraz prezentować działanie kosmetyku. W paczkach ambasadorskich znajdą się również kupony z 15% rabatem na wszystkie produkty z gamy Miracle Cream od Garniera. Kupony będzie można zrealizować we wszystkich drogeriach Rossmann w całej Polsce.

Ambasadorki, które zostały zaproszone do akcji, będą miały do wykonania również zadania online, polegające na dzieleniu się swoimi opiniami na temat kremu oraz udostępnianiu grafik związanych z komunikacją produktu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing