Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ambasadorek powyżej 40 roku życia oraz 1 000 powyżej 50 roku życia, które stosują pielęgnację przeciwzmarszczkową. Akcja ruszyła w pierwszej połowie marca i potrwa 6 tygodni.
Głównym celem działań marketingu rekomendacji jest poinformowanie konsumentek o innowacyjnym produkcie Garnier Miracle Cream, jego formule, która daje natychmiastowy efekt „korekcji optycznej”, a także jego długotrwałych właściwościach przeciwzmarszczkowych. Komunikacja kampanii będzie koncentrowała się na głównym haśle marki: EFEKT METAMORFOZY SKÓRY NATYCHMIAST I NA DŁUGO. Dodatkowo dzięki aktywności Ambasadorek Streetcom, ma zostać zbudowana silna świadomość marki i jej zalet.
Zobacz również
Kampania będzie polegała na aktywnościach online i offline. Ambasadorki będą miały za zadanie wypróbować krem na własnej skórze, a także rekomendować go swoim koleżankom. W trakcie kampanii Ekspertki będą organizować spotkania dla znajomych, podczas których będą rozdawać próbki, ulotki informacyjne na temat produktu oraz prezentować działanie kosmetyku. W paczkach ambasadorskich znajdą się również kupony z 15% rabatem na wszystkie produkty z gamy Miracle Cream od Garniera. Kupony będzie można zrealizować we wszystkich drogeriach Rossmann w całej Polsce.
Ambasadorki, które zostały zaproszone do akcji, będą miały do wykonania również zadania online, polegające na dzieleniu się swoimi opiniami na temat kremu oraz udostępnianiu grafik związanych z komunikacją produktu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing