To właśnie ludzie, dla których warzenie piwa jest pasją zostali bohaterami najnowszych spotów marki, które można oglądać od 3 kwietnia br. w najważniejszych stacjach telewizyjnych.
Wszystko zaczęło się od Arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, którego marzeniem było stworzenie najlepszego browaru w regionie. Aby stało się to faktem, powołał do życia Żywiecką Szkołę Piwowarską, do której dobrał najlepszych specjalistów w zakresie warzenia piwa. To oni już w XIX wieku tworzyli nowe gatunki takiej jak Porter, Bock, czy Marcowe i edukowali kolejne pokolenia przekazując im całą wiedzę.
Zobacz również
Dzisiaj, po blisko 160 latach doświadczenia, dzięki pasji oraz zaangażowaniu pracowników są warzone takie warianty Żywca jak ciemny Bock, kultowy Porter, bursztynowe Marcowe, chmielowa APA i pszeniczne Białe. To właśnie dlatego pięciu browarników z Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu zostało bohaterami najnowszej kampanii reklamowej. Bo choć Żywiecka Szkoła Piwowarska jest jedna, to spotykamy w niej różne charaktery.
Postanowiliśmy zaangażować naszych browarników, ponieważ są to ludzie, z których jesteśmy niezmiernie dumni. Ich pasja oraz wiedza są niejednokrotnie przekazywane z pokolenia na pokolenie, a owocem ich pracy jest pięć żywieckich specjalności. – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Cydr.
Kampania rozpoczęła się w marcu br. spotem przedstawiającym historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa filmy 30” prezentujące współczesnych browarników. Kampanię wspierać będą nośniki zewnętrzne (kwiecień), działania BTL, PR oraz aktywacja digitalowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają:
kreacja – JUST
produkcja – OPUS FILM
digital – GONG,
public relations – TBWA PR,
zakup mediów – MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing