Składa się na nią loteria z małymi i dużymi nagrodami w postaci bonów i nagród pieniężnych oraz akcja – ZBIERAJ RABATY – z rabatami do zrealizowania w sieci sklepów Smyk. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiada agencja UNIQUE ONE.
Loteria „Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy” przewiduje dwa rodzaje nagród. Mniejsze upominki to bony SMYK o wartości 100 zł, których do rozdysponowania w puli jest 5000. Gratką dla uczestników jest fakt, iż od razu dowiadują się czy ich zgłoszenie zostało wylosowane. Na drugą część loterii składa się rozlosowanie spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń z danego miesiąca, w sumie trzech nagród miesięcznych w wysokości 30 000 tys. zł, po jednej w każdym miesiącu loterii. Dodatkowo klienci mają możliwość uczestniczenia w akcji ZBIERAJ RABATY, gdzie mogą otrzymać do 20 proc. rabatu gwarantowanego na zakupy w sklepie SMYK.
Zobacz również
Aby wziąć udział w loterii, należy w okresie od 1 kwietnia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. kupić co najmniej 5 produktów Gerber z wieczkami potwierdzonych jednym paragonem, który należy zachować i zgłosić na stronie. Natomiast do wzięcia udziału w akcji ZBIERAJ RABATY niezbędny jest zakup co najmniej 20 produktów Gerber z wieczkami. W tym przypadku może on być udokumentowany na kilku paragonach. Paragony kolekcjonuje się na stronie promocyjnej. W tym celu należy założyć konto (jednorazowo w czasie trwania akcji) na stronie i dodawać paragony. Dzięki temu uczestnik ma możliwość logowania się, dokonywania zgłoszeń produktów Gerber z wieczkami oraz sprawdzania stanu swojego konta, w tym m.in. ilości przyznanych mu rabatów. Warto zaznaczyć, że jeden paragon z udokumentowanym zakupem pięciu (lub więcej) produktów Gerber z wieczkami może wziąć udział zarówno w loterii jak i w akcji ZBIERAJ RABATY.
Promocje skierowane są do osób, które ukończyły 18 lat i są rodzicami lub przedstawicielami ustawowymi dzieci urodzonych nie wcześniej niż w dniu 1 kwietnia 2012 r. Szczegóły promocji można znaleźć na stronie.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz projektów graficznych, w tym m.in. materiałów POS i do prasy parentingowej, materiałów online: banerów, mailingów, screeningów, a także za współpracę z partnerem akcji – siecią sklepów Smyk. Promocja wspierana jest kampanią reklamową on-line oraz telewizyjną.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing