KB promuje się w Internecie od końca marca wykorzystując format video – animację 2D.
Właściciel określa Knowledge Brasserie jako pierwsze w Polsce delikatesy edukacyjne online. Produkty są oferowane w 4 rodzajach: wystąpienia publiczne, prezentacje narzędzi biznesowych, warsztaty i symulacyjne gry warsztatowe. Po wyborze produktu użytkownik decyduje gdzie i kiedy produkt ma być zrealizowany i na tym kończą się formalności. Firma zdecydowała się na zapoznanie rynku z nową ofertą poprzez minutową animację 2D, zrealizowaną przez dom produkcyjny f25.
Zobacz również
W późniejszym czasie promocja edukacyjnych delikatesów oparta będzie przede wszystkim na krótkich, angażujących formach filmowych, graficznych lub tekstowych. Najbliższe działania to przede wszystkim informowanie, że platforma jest już dostępna. Komunikacja odbywa się poprzez działania w obszarach digital i PR.
„KB bazuje na rozwiązaniu do tej pory rzadko stosowanym w branży edukacyjnej. Zależało nam, żeby wybrać taką formę promocji, która będzie szybka, zrozumiała i nie znudzi klienta. Myślę, że animacja 2D sprawdzi się idealnie. Po 56 sekundach każdy wie co mamy do zaoferowania, a to nie zawsze jest takie oczywiste w przypadku innych rozwiązań” – wyjaśnia Patryk Góralowski, partner zarządzający Knowledge Brasserie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]