Sugarfree na stanowisku managing partnera kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.
H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań w tym obszarze.
Zobacz również
Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.
Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów, dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.
Więcej na temat agencji Sugarfree.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing