Agencja obroniła budżet kreatywny marki Optima Cardio w styczniu br., w wyniku zwycięstwa w przetargu. Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki.
Startująca obecnie, przygotowana przez Red8 kampania, jest skierowana do osób dbających o zdrowie, konsekwentnie budując wizerunek Optima Cardio jako margaryny pomagającej skutecznie obniżyć poziom złego cholesterolu.
Zobacz również
Najnowszy spot reklamowy margaryny ma formę oryginalnie zorganizowanego testymonialu, w którym znany polski aktor Bartek Świderski w wiarygodny dla odbiorcy i humorystyczny sposób przedstawia swoje zmagania ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu.
Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Optima – wspiera zdrowe wybory”, wystartowała po Świętach Wielkanocnych i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing