Małgorzata Słychań rozpoczyna pracę w Mediabrands Studios na stanowisku Senior Project Coordinator. Przez ostatnie cztery lata pracowała w MediaCom Warszawa w zespole MediaCom Beyond Advertising, w którym zajmowała się strategicznym planowaniem i realizacją projektów z zakresu product placement, branded content i celebrity endorsement dla klientów takich jak: Sony Mobile, Procter&Gamble, P4, Wrigley Poland, Skoda Polska, Teva Pharmaceuticals Polska. Wcześniej, od 2007 roku zdobywała doświadczenie produkcyjne przy realizacji filmów fabularnych i reklamowych. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Zobacz również
Daniel Nowak karierę zawodową rozpoczął w Universal McCann jako laureat konkursu „Grasz o staż”, gdzie następnie zajmował stanowisko Junior Media Plannera. W tworzenie Mediabrands Studios zaangażowany jest od stycznia b.r. Nowak jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studentem Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Na czele Mediabrands Studios stoi Monika Wójcicka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]