Dla wielu Polaków Prince Polo jest ikoną wafla jako unikalne połączenie kruchego wafelka i czekolady, które w wielu Polakach wywołuje najlepsze wspomnienia i dostarcza wielu pozytywnych emocji. Co roku Prince Polo znajduje się też w czołówce rankingów najbardziej wartościowych polskich marek. Od początku swego istnienia wafelki produkowane są w cieszyńskiej fabryce.
Z okazji 60-lecia przygotowana została limitowana edycja Prince Polo Classic w wyjątkowym retro-opakowaniu inspirowanym oryginalnym designem z lat 70-tych. Inspiracją była popularność trendu retro i vintage, „Mamy nadzieję, że limitowana edycja spodoba się wiernym konsumentom marki, a dodatkowe atrakcje w mediach społecznościowych związane z jej historią wywołają uśmiech nostalgii na ich twarzach”- mówi Kamila Moniuszko, Brand Manager Local Countlines, Poland and Baltics, Mondelez Polska S.A.
Zobacz również
Wafelek Prince Polo jest liderem na rynku wafli i batonów w Polsce z udziałem wartościowym marki na poziomie 11,8%*. Jest dostępny w trzech smakach: Prince Polo Classic – najchętniej wybierany wariant oblany klasyczną, ciemną czekoladą, Prince Polo Orzechowe oraz Prince Polo Mleczne. Konsumenci najchętniej sięgają po wafelki Prince Polo Classic w gramaturze XXL.
Edycja limitowana wspierana będzie działaniami w mediach społecznościowych i materiałami POSM w sklepie. Za działania na Facebooku odpowiada agencja Next, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]