Matyjaszczyk pokieruje zespołem account managerów. Odpowiadać będzie również za bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami agencji.
„Utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży to naturalny krok w rozwoju agencji. Na tym etapie potrzebujemy sprawnego menadżera, który pokieruje zespołem accountów – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites
Zobacz również
Przemysław Matyjaszczyk pracuje w Whites od listopada 2013 roku.
Z branżą internetową związany jest od 7 lat. Wcześniej w Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowiskach m.in. koordynatora ds. sprzedaży regionalnej oraz kierownika sprzedaży.
Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo – sprzedażowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Następnie pełnił stanowisko E-commerce managera w Groupe SEB Polska, gdzie był odpowiedzialny za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przemysław Matyjaszczyk jest Absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Agencja Whites w którą w 2012 r. zainwestował Next Web Media, jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w tzw. white hat SEO, budowaniu obecności marek w internecie w oparciu o content marketing i działania performance. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. ING TFI, Bankier.pl, Benefit Systems, Orange Polska, Bayer, Bosch, Dobroplast, Biomed.