Akcja „This is fit” promowana przez serwis PizzaPortal.pl będzie komunikowana poprzez newstlettery, kanały social media, display i SEM, z których użytkownik będzie przekierowany na dedykowaną kampanii landing page. Na specjalnej stronie internetowej będzie można zapoznać się z definicją jedzenia fit (popartą opinią dietetyka), a także dowiedzieć się jakie restauracje należące do serwisu mają w swojej ofercie zdrowe posiłki. Na internautów czekają też liczne promocje, w których do zdobycia będą kody rabatowe, uprawniające do zniżek na platformie PizzaPortal.pl. Z początkiem maja wystartuje również konkurs na Instagramie #ThisIsFit.
Ponadto, akcji towarzyszyć będzie niestandardowa promocja offline. W centrum Poznania na jednym z przystanków tramwajowych stanie interaktywna gablota z wbudowaną aplikacją gry, w której uczestnicy zabawy będą mieli szansę wygrania voucherów na zamówienia jedzenia poprzez serwis PizzaPortal.pl. Dodatkowo, mieszkańcy Poznania mogą liczyć na specjalne akcje ambientowe.
Zobacz również
Każdy użytkownik PizzaPortal.pl zapisany do newsletter’a serwisu dostanie także wejściówkę na jednorazowy trening od głównego partnera kampanii „This is fit” – sieci klubów sportowych Pure Jatomi Fitness. Akcja potrwa do 20 maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]