Internetowy dom mediowy DDC Media zmienia nazwę na Media DDB&tribal. Powstała w 2012 roku spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów digital oraz data science.
„Wyróżnia nas podejście do klientów i ich budżetów reklamowych. Dla Media DDB&tribal każda złotówka jest istotna, bo jesteśmy w stanie wycisnąć z niej maksymalnie dużo. Działamy jak elitarna jednostka komandosów realizująca nawet najtrudniejsze misje. Oczywiście możesz wysyłać całą armię z klasyczną bronią i osiągnąć sukces, ale możesz też wezwać Navy SEALs, którzy wykorzystując najnowsze rozwiązania, zrobią to dużo sprawniej i bardziej efektywnie” – mówi Krzysztof Dębski, obejmujący stanowisko Interactive Media Director DDB&tribal. Dębski dołączył do grupy CP DDB w 2012 roku, a od początku 2014 odpowiada za rozwój agencji w obszarze mediów digital.
Zobacz również
„Bycie częścią grupy CP DDB sprawia, że Media DDB&tribal rozumie rolę kreacji, strategii i potrzeby konsumentów lepiej niż jakakolwiek inna agencja mediowa na rynku. Jest rynkową awangardą, pełni rolę pomostu między sposobem myślenia agencji kreatywnej a sposobem myślenia internetowego domu mediowego. Nowa nazwa wyraża to w stu procentach. Dzięki wykorzystaniu fachowej wiedzy ekspertów od mediów digital agencja DDB&tribal wzmacnia swoją pozycję jako wiodącego partnera zdolnego do planowania i wdrażania spójnych strategii komunikacji” – mówi Szymon Gutkowski, Managing Director DDB&tribal.
Dotychczas Media DDB&tribal zrealizował onlinowe kampanie dla następujących marek: PANDORA, Pelion (Dermena), PLL LOT, McDonald’s, Tchibo, Qualia Development, Stary Browar, Unilever (Kasia, Algida, Carte d’Or), Drogerie Natura, Kredobank (Ukraina), TBC Bank (Gruzja), Kaspi Bank (Kazachstan) i innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing