Nadchodzi lato o smaku cydru

Moda na cydry dotarła już do Polski. W tym roku czekać nas może prawdziwa cydrowa rewolucja. W sklepach pojawił się bowiem Strongbow – najbardziej popularna na świecie marka cydru. W Polsce dostępny jest w dwóch orzeźwiających smakach: Gold Apple oraz Red Berries.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Serwowany na lodzie wspaniale gasi pragnienie.

Cydr jabłkowy – nowe odkrycie Polaków, staje się powoli nieodłącznym elementem miejskiego stylu życia. Przywędrował do nas na fali trendu, poszukiwania nowych smaków i czerpania z tego, co tradycyjne. Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania po proste przyjemności, poszukiwania nowych smaków i celebrowania autentycznych chwil w codziennym zgiełku miasta. Krótkie menu, świeże produkty i tradycyjne receptury na powrót zawładnęły naszymi kulinarnymi gustami. Cydr ze swoją prostotą i jednoczesnym wyrafinowaniem, doskonale wpisuje się w ten klimat. Dlatego jego popularność w Polsce tak szybko rośnie.

Jabłkowa nuta orzeźwienia

Cydr powstaje w naturalnym procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest lekka kwaskowość. Jabłka trzeba zebrać we właściwym momencie, aby uzyskać odpowiednią dojrzałość owocu i zawartość cukru, które wpływają na smak i jakość cydru. Strongbow charakteryzuje się subtelną nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem.

Niska zawartość alkoholu (4,5%), kwaskowy smak jabłek i lekkie nagazowanie sprawiają, że cydr doskonale orzeźwia i świetnie gasi pragnienie. Jak każdy wyjątkowy napój, cydr Strongbow ma swój rytuał serwowania. Najlepiej smakuje w szklance wypełnionej w 1/3 kruszonym lodem i 2/3 cydrem. Taki sposób podawania wzmacnia orzeźwienie i wydobywa cydrowe aromaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cydr numer 1 na świecie

Strongbow to marka oryginalnego brytyjskiego cydru z tradycjami. Produkowany od 1962 r. podbił już gusta konsumentów w 20 krajach i jest najczęściej wybieranym cydrem na świecie. Od marca tego roku dostępny jest również w Polsce w dwóch smakach: Gold Apple – orzeźwiający i złocisty, z delikatną, słodko-kwaśną nutą  jabłka oraz łagodnym półwytrawnym finiszem oraz Red Berries – połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing