21 kwietnia w Londynie rozdano nagrody w prestiżowym europejskim konkursie Transform Awards. Wydarzenie to jest jednym z najbardziej uznanych światowych konkursów nagradzających projekty rebrandingowe, repozycjonowanie i transformację marek.
Projekt rebrandingu WP był bardzo złożony i miał spełniać dwa kluczowe cele. Przede wszystkim zmienić wizerunek Wirtualnej Polski oraz nadać marce nowoczesny, a przy tym wyraźnie polski charakter. Tym bardziej cieszy uznanie międzynarodowego grona ekspertów. – podkreśla Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP.
Zobacz również
To wielki, międzynarodowy sukces i nasz i polskiego designu, szczególnie ważny, bo odniesiony na polu brandingu internetowego – dodaje Wojtek Mierowski, creative director, partner BNA.
Grupa Wirtualna Polska wraz z BNA zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector”. Projekt zmiany wizerunku marki WP był jedynym polskim projektem nagrodzonym podczas tegorocznej edycji imprezy. Jak podkreślało jury, rebranding WP to „…świetny przykład nowoczesnego brandingu… (logo) wygląda świeżo, żywo i jest gotowe na wszystko”.
Jury plebiscytu składało się ze światowych ekspertów brandingu oraz pracowników czołowych brytyjskich firm i agencji zajmujących się wizerunkiem i komunikacją. Zgłoszenia oceniane były przez panel doświadczonych praktyków, designerów i dziennikarzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt został zrealizowany przez Zespół Marketingu Grupy Wirtualna Polska i Agencję BNA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing