Przewidziany zasięg akcji online i offline wyniesie 1,6 mln.
Do udziału w kampanii zaproszono dwa tysiące Ekspertek, w tym pięćdziesiąt blogerek. W akcji biorą udział kobiety w wieku 25-50 lat, które dbają o zdrowie i zwracają uwagę na skład produktów, po które sięgają. Głównym celem akcji jest poinformowanie konsumentek o nowych sokach Karotka Plus oraz zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej.
Zobacz również
„Nowa Karotka Plus to unikatowa linia soków marchewkowo-owocowych, stworzona specjalnie dla kobiet. To więcej niż sok, to koktajl składników, które pomogą zadbać o siebie. Soki Fortuny jako jedyne na rynku łączą dwie wyjątkowe cechy: zawierają składniki funkcjonalne, takie jak zielona herbata, len czy aloes, a co równie istotne, są bez dodatku cukru” – mówi Monika Kolano – Wysokińska, dyrektor marketingu Agros Nova.
Ambasadorki otrzymały w paczkach dwanaście soków, w różnych wariantach smakowych oraz ulotki informacyjne, w których znajdują się wszystkie niezbędne informacje na temat soków funkcjonalnych Karotka Plus. W ramach kampanii Ekspertki będą testować soki oraz rekomendować je swoim znajomym. Dodatkowo kobiety będą dzielić się swoimi opiniami na temat produktu w social mediach.
Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Estymowany zasięg rekomendacji wyniesie 1,6 mln. Kampania rusza w kwietniu i potrwa 5 tygodni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania marketingu rekomendacji są uzupełnieniem kampanii jaką firma Agros Nova, przygotowała dla Fortuna Karotka Plus. Kampania swoim zasięgiem objęła ATL, BTL oraz outdoor. Reklamy nowych produktów pojawiły się w prasie (m.in. Twój Styl, Newsweek, Wprost), Internecie (Onet, WP, Gazeta.pl) oraz w serwisach VOD (reklama telewizyjna w internecie).
Słuchaj podcastu NowyMarketing