Od tygodnia możemy oglądać już spoty reklamowe emitowane w kilku stacjach telewizyjnych, zaś działania z wykorzystaniem filmów wideo w Internecie prowadzone na Facebooku, Youtube oraz www.netia.pl będą jej rozwinięciem.
Celem strategii opracowanej przez Fenomem jest edukacyjne wsparcie komunikacji ATL nowego produktu, trudnego do zaprezentowania dzięki wielu pozornie skomplikowanym funkcjom. W 30-sekundowych spotach telewizyjnych bohaterowie – starsi panowie – niejako jedynie zagajają nt. możliwości obejrzenia programu od początku w dowolnym momencie („spóźnienie to nie problem”) czy nagrywania na raz i przechowywania nieograniczonych ilości programów. Filmy zrealizowane przez Fenomem na potrzeby social media są kontynuacją i uzupełnieniem spotów tv – opowiadają i w dowcipny, przystępny sposób wyjaśniają poszczególne najważniejsze funkcje GigaNagrywarki. Np.:
Zobacz również
Prowadzone działania wynikają ze zrozumienia najnowszych trendów rozwoju social media, jakim jest wykorzystanie kontentu video. Filmy uploadowane na FB osiągają najwyższe wyniki zasięgu organicznego w stosunku do innych formatów komunikacji, a nowe narzędzia optymalizacyjne pozwalają na efektywne generowanie szerokiego zasięgu komunikacji. – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, Dyrektor Zarządząjąca Fenomem.
Pięcioma filmami wideo, przygotowanymi przez agencję Fenomem na kolejne pięć tygodni kampanii w mediach społecznościowych, uzupełniamy komunikację prowadzoną w telewizji. Aktorzy znani już ze spotów emitowanych w blokach reklamowych przedstawiają i wyjaśniają kolejne najważniejsze możliwości GigaNagrywarki. Kampania rusza jako follow-up do kampanii tv, co ma służyć przede wszystkim zwiększeniu zasięgu oraz uzupełnieniu kampanii o aspekt edukacji produktowej. Komunikację na Facebooku dodatkowo uatrakcyjniamy postami z materiałami zdjęciowymi, grafikami i memami z udziałem bohaterów filmów. – dodaje Eliza Kwiatkowska, Specjalista ds. komunikacji online z Netii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing