Brekkie – nowa aplikacja mobilna spod znaku Salto

Na rynku aplikacji mobilnych pojawiła się propozycja skierowana do marketerów oraz osób zainteresowanych reklamą, marketingiem lub designem. Brekkie to aplikacja autorstwa firmy Salto, wchodzącej w skład agencji kreatywnej GONG.
O autorze
1 min czytania 2012-06-20
To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku „śniadanko” – tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto. – Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowanych treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie.

Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand. Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów. 

Aplikację można pobrać za darmo w Appstore. Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie www.brekkieapp.com

Spółka Salto, działa w ramach agencji kreatywnej GONG i dostarcza rozwiązania z zakresu technologii mobilnych oraz rozwiązania z zakresu marketingu mobilnego dla marek takich jak Unilever, Martini czy Ecco. W ofercie spółki znajdują się zarówno indywidualne aplikacje tworzone na potrzeby klientów jak i mobilne platformy marketingowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj