Blisko 40 tysięcy osób dowie się wszystkiego na temat jakości produktów, oferowanych w sieci restauracji. Przebieg trasy można śledzić na bieżąco na stronie internetowej.
Rusza druga edycja flagowego projektu McDonald’s, której głównym elementem jest multimedialna ekspozycja dotycząca produktów oferowanych w restauracjach sieci. Uczestnicy pokazu będą mieli niepowtarzalną okazję do pogłębienia wiedzy na temat pochodzenia produktów oraz jakości McDonald’s. Nadchodząca edycja startuje już 1 maja w Płocku na Nowym Rynku. W ciągu kolejnych miesięcy pokazy odbędą się w 34 miastach na terenie całej Polski m.in. w Inowrocławiu, Cieszynie, Zabrzu, Krakowie, Łomży oraz Ostrołęce. Dużą część trasy w miesiącach wakacyjnych będą stanowiły popularne miejscowości nadmorskie oraz mazurskie.
Zobacz również
Multimedialna ekspozycja poświęcona jakości produktów McDonald’s to wyjątkowa wystawa, która została zainstalowana na mobilnej platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę. Pokaz został przygotowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii prezentacyjnych, obejmuje trzy części: panele 3D, dzięki którym zwiedzający mogą wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty McDonald’s; kino wyświetlające film w technologii 3D prezentujący kwestie jakościowe w całym łańcuchu produkcji: od pola do fazy przygotowania końcowego produktu oraz gogle Vrizzmo umożliwiające wirtualny spacer po kuchni restauracji McDonald’s. Obok multimedialnej ciężarówki do każdego miasta zawita również food truck, czyli mobilna restauracja McDonald’s zbudowana również na bazie amerykańskiej ciężarówki. Uczestnicy multimedialnego pokazu mogą w niej skosztować wybranych produktów ze standardowej oferty restauracji sieci.
„Projekt multimedialnej ekspozycji McDonald’s jest pionierską inicjatywą tego typu na skalę europejską. Żaden kraj przed nami nie organizował podobnej serii eventów. Interaktywny pokaz i mobilna restauracja okazały się tak dużym sukcesem w ubiegłym roku, że zdecydowaliśmy się nie tylko na kontynuację w tym sezonie, ale również na powiększenie zasięgu naszej akcji. Chcemy w ten sposób stworzyć jak największej liczbie osób możliwość zajrzenia do świata jakości McDonald’s” – mówi Krzysztof Kłapa Dyrektor ds. Korporacyjnych McDonald’s Polska.
Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej pod stronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują ciężarówki McDonald’s.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koordynację kampanii odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication, która zajęła się również przygotowaniem strony, działaniami PR oraz komunikacją akcji na Facebooku.