TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogilvy & Mather wygrywa trzech nowych klientów

Agencja Ogilvy & Mather wygrała trzy lokalne przetargi i rozpoczyna współpracę z nowymi klientami: największym polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych, firmą Polpharma, liderem sektora ICT, firmą Huawei i producentem odzieży i dóbr luksusowych Tiffi.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Ogilvy & Mather będzie realizowa dla Polpharmy kampanię wizerunkową, związaną z 80-leciem firmy. 

Dla firmy Tiffi, producenta odzieży i dóbr luksusowych, Ogilvy & Mather stworzy i zajmie się realizacją strategii rozwoju w Polsce. Agencja będzie również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i doradztwo w zakresie user expierience w sklepach stacjonarnych oraz sprzedaży online.

Ogilvy & Mather wygrała również kolejny lokalny przetarg na obsługę digitalową, zorganizowany przez firmę Huawei, lidera rynku w sektorze ICT. Działania obejmą swoim zakresem obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. W marcu 2015 r. agencja, za pośrednictwem swojej spółki Ogilvy PR, wygrała przetarg na świadczenie kompleksowych usług PR dla Huawei na terenie Polski.

W związku z nowymi projektami powiększa się zespół Ogilvy & Mather: do Ogilvy PR dołączyły dwie nowe Account Executive: Aleksandra Drabowicz i Magdalena Myczko, a zespół kreatywny agencji zasiliła Aleksandra Szadkowska obejmując stanowisko Junior Graphic Designer.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj