W ramach współpracy z firmą Angelini Pharma Polska, dystrybutora witamin VisolVit, Cursor opracował całościową koncepcję aktywności wspierających jubileusz marki. Spółka odpowiada także za kompleksową obsługę wydarzeń, komunikację i produkcję materiałów promocyjnych.
Na uczestników spotkań organizowanych przez Cursor czeka szereg animacji, łączących zabawę z edukacją. Rodzice przedszkolaków mogą wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez lekarzy pediatrów. Tematem przewodnim spotkań z rodzicami jest problem niedoboru witamin, suplementacji i prawidłowego odżywiania.
Zobacz również
Program wydarzeń przygotowaliśmy w taki sposób, żeby zainteresować nim najmłodszych uczestników, a jednocześnie w przystępny sposób przekazać wiedzę na temat zdrowego trybu życia. Do współpracy zaprosiliśmy profesjonalistów – lekarzy i fizjoterapeutów – mówi Agnieszka Belusiak, account director z działu field marketing spółki Cursor.
W ramach umowy z Angelini Pharma Polska Cursor odpowiadał za rekrutację przedszkoli, w których są zorganizowane spotkania, zajął się również produkcją i logistyką materiałów POS. W gestii Cursora znalazło się także zatrudnienie i przeszkolenie personelu promocyjnego, wspierającego realizację wydarzeń.
Cykl spotkań dla marki VisolVit będzie prowadzony przez Cursor do 19 czerwca 2015 roku. Akcja zostanie zorganizowana w 11 miastach: Warszawie, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu i w Bydgoszczy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing