Joanna z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Przez ostatnie cztery lata pracowała w Ogilvy & Mather, gdzie jako senior creative realizowała m.in. wielokrotnie nagradzaną kampanię „Język Polski jest Ą-Ę” . Projekt pod patronatem Rady Języka Polskiego został doceniony przez jury polskich i międzynarodowych konkursów. Zdobył sześć KTR, cztery złote nagrody Golden Drum, dwa Złote Spinacze, złoto na festwialu David Awards, srebro w konkursie EMEA Sabre Award, oraz srebrnym lwem na Festiwalu w Cannes.
Pracując w Oglilvy Joanna odpowiadała również za prace koncepcyjne nad kampanią wprowadzającą na polski rynek markę nju mobile oraz za nagrodzoną srebrnym Golden Drum i złotem na KTR kampanią „Fail Hitler” dla marki Finishizer.
Zobacz również
Biernacka w swoim portfolio ma również kampanię wprowadzającą na polski rynek markę Heyah (złoto na festiwalu Cannes Lions, złoto na festiwalu Golden Drumi, KTR, Effie).
Joanna Biernacka pracowała również dla Leo Burnett, Brainshop Uboot oraz Ammirati Puris Lintas.
Agencja Isobar Polska działa w ramach grupy Dentsu Aegis Netowrk Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing