Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

iProspect wzmacnia zespół SEM

Do działającej w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect Polska dołączyła Małgorzata Szulc. Jako senior SEM specialist będzie wspierała klientów agencji w zakresie kampanii AdWords.
O autorze
0 min czytania 2015-05-08

Gosia poprzednio pracowała w agencji Outrider, a następnie Quisma obsługując klientów takich jak Orange, nju mobile, Johnson&Johnson, Animex, Wyższe Szkoły Bankowe czy Kompania Piwowarska. Pracowała również jako webdeveloper oraz asystent ds. e-marketingu i PR., a także odpowiadała za redakcję serwisów internetowych dla klientów ARBO Interactive.

Kilkunastoosobowy zespół specjalistów z iProspect Polska realizuje projekty z zakresu search marketingu, performance display, performansowych działań w social media, SEO oraz content marketingu. Do grona klientów iProspect należą min.: Microsoft, adidas, Mattel oraz Philips.