Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą swoją ulubioną czekoladą w nietypowy sposób i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 miliona tabliczek z limitowanej linii klasycznych czekolad 100 g…. jednak bez ostatniej kostki! A na stronie będzie można wysłać wyjątkową „Ostatnią Kostkę” wraz ze spersonalizowaną wiadomością i w ten sposób zrobić komuś słodką niespodziankę. Kampania będzie wspierana działaniami w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.
Ostatnia kostka jest najcenniejsza
Zobacz również
Marka Milka od lat podkreśla siłę emocji. W najnowszej kampanii kostka czekolady jest symbolem relacji międzyludzkich. Jest to drobny gest, który może wywołać uśmiech na twarzy bliskiej osoby.
„Każdy z nas na pewno ma swoją własną historię związaną z ostatnią kostką ulubionej czekolady” – mówi Małgorzata Chojnacka, Brand Manager Milka, Mondelez Polska sp. z o.o. – „Teraz chcemy zaprosić konsumentów do zabawy – do poszukiwania w sklepach limitowanej tabliczki klasycznej Milki bez ostatniej kostki. Przede wszystkim zachęcamy jednak wszystkich, żeby tą ostatnią, najcenniejszą kostkę podarowali komuś, z kim łączą go najmilsze wspomnienia”.
Mechanizm akcji „Ostatnia kostka”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aby przesłać komuś bliskiemu limitowaną przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka należy wejść na stronę i wpisać kod z opakowania tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki. Można stworzyć też wirtualną kostkę i dołączyć do niej spersonalizowaną wiadomość wyrażającą emocje łączące Cię z bliską osobą, a następnie udostępnić przy pomocy e-maila lub mediów społecznościowych. Będzie to nie tylko miła niespodzianka, ale także przesłanie pełne najmilszych wspomnieć i ciepłych uczuć.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Komunikacja akcji
Kampania jest wsparta zintegrowanymi działaniami obejmującymi reklamy telewizjne, outdoor (citylighty), POS w sklepach, a także komunikację w social media, kampanię displayową oraz komunikację w digitalu (YouTube). Użytkownicy YouTube na kanale Milka Polska będą mogli obejrzeć specjalnie przygotowany, zaskakujący filmik przedstawiający, jak babcia potrafi bronić „Ostatniej Kostki“.
Za adaptację globalnego konceptu odpowiada VML, za wysyłkę pocztową Ostanich Kostek Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat,a komunikację na Facebook prowadzi agencja NEXT. Za działania PR odpowiada agencja RC2.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
A Ty komu podarujesz swoją Ostatnią Kostkę?