Kobiety na całym świecie szukają kremu, który intensywnie odżywia i szybko się wchłania. NIVEA Care to innowacyjny, lekki krem odżywczy, który właśnie debiutuje na polskim rynku kosmetyków i odpowiada tym potrzebom. Dzięki specjalnej formule z hydro-woskami bardzo szybko wnika w skórę, zapewniając głęboką pielęgnację – to 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości. Teraz Polki same mogą go przetestować!
NIVEA przygotowała do przetestowania aż 10 000 lekkich i odżywczych kremów NIVEA Care – 1 000 z nich trafi do użytkowniczek portalu wizaz.pl, a pozostałe 9 000 mogą otrzymać Polki, które wypełnią zgłoszenie, dostępne na stronie – wystarczy, że odpowiedzą na jedno pytanie. Po przetestowaniu kremu NIVEA Care na własnej skórze, na użytkowniczki czeka krótki formularz, w którym podzielą się opinią o najnowszym produkcie NIVEA.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Akcję digitalową przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Do jej zadań należało zaplanowanie strategiczne, kreacja oraz realizacja w Internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing