Jogobella Panna Cotta to jogurt Jogobella o smaku panna cotta, dokładnie taki, jaki Włosi kochają najbardziej. Dostępny jest w czterech wyjątkowych smakach: truskawka panna cotta, jagoda panna cotta, brzoskwinia panna cotta, wiśnia panna cotta.
Kampania komunikacyjna launch nowego produktu prowadzona jest w wielu różnych kanałach, komunikacja oparta jest się na podkreśleniu włoskiego stylu i smaku nowego produktu.
Zobacz również
Jogobella Panna Cotta zachęca i inspiruje swoje konsumentki do zaprojektowania własnego wyjątkowego etui na laptopa na wzór włoskich atelier mody. Kreator dostępny jest na stronie www.jogobella.pl. Najbardziej kreatywne projekty będą realizowane – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie etui, każdy dostanie także kod VOD na film „Zakochani w Rzymie”, a na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: skuter Vespa.
Kolejnym silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 30 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Spot nawiązuje do włoskiego standardu muzycznego „Ti Amo”.
Równolegle wystartowała kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej – są to wizerunkowe tablice 6×3 i citylighty na terenie 11 największych miast Polski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za zaplanowanie i zakup mediów, a także za kreację i realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i Isobar Polska. Działania Out Of Home realizuje agencja Posterscope Poland, a działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Spoty radiowe przygotowała agencja Pahnke, kreacje OOH przygotowała agencja M+K.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa do początku czerwca.