Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami. Serwis jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie.
Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.
Zobacz również
– Pogryw.pl wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom rynku reklamy internetowej, łącząc odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażując w prezentowanie treści. Jest przy tym efektywny kosztowo dla reklamodawcy i jednocześnie przyjazny użytkownikowi – komentuje Paweł Gordon, dyrektor sprzedaży Pogryw.pl. Dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko „banner blindness” – polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.
Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził bardzo efektywne działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tysięcy fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „Osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys. – Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.
Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing