Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za kwiecień 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów.
O autorze
1 min czytania 2015-05-18

Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube został zdominowany przez globalną kreatywność. Listę otwiera reklama Hyundaia, która udowadnia, że samochód może dostarczyć wiadomość w kosmos. Na drugim miejscu uplasował się spot Old Spice, w którym matki płaczą po swoich dorastających zbyt wcześnie synach. Trzecie miejsce zajęła reklama Coca-Coli „Pocałuj radość” emitowana z okazji 100-lecia powstania butelki konturowej. Tuż za podium kolejna odsłona Old Spice i zdesperowanych matek. Na zakończenie wzruszająca kampania Dove po hasłem „Wybrać bycie pięknym” – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard, kwiecień 2015

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj