O badaniu i jego elementach opowiedzą Andrzej Garapich, prezes zarządu firmy Polskie Badania Internetowe oraz CEO firmy GfK na świecie Matthias Hartmann. Ich prelekcja „Pomiar widowni internetowej w Polsce w latach 2016-2020” odbędzie się 10 czerwca w ramach Forum IAB 2015 w Złotych Tarasach, zatytułowanego „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”.
Przez ostatnich 11 lat branża internetowa korzystała z badania Megapanel, którego dysponentem jest firma PBI, a wykonawcą firma Gemius. W toku zmian technologicznych badanie było dostosowywane do bieżących realiów, jednak PBI zdecydowało się ogłosić konkurs na zupełnie nowe badanie, niebędące kontynuacją dotychczasowego projektu. Zwycięzcą konkursu oraz wykonawcą nowego badania została firma GfK – międzynarodowy instytut badawczy, który swoje analizy dostarcza do ponad 100 krajów. Badanie PBI w nowej formie realizowane będzie od 2016 roku.
Zobacz również
Na swoją prelekcję podczas Forum IAB Andrzej Garapich zaprosił CEO GfK Matthiasa Hartmanna. Prezesi wspólnie zaprezentują elementy nowego badania PBI/GfK, takie jak: krótszy czas publikacji danych po zakończeniu okresu badania, rozdzielczość badania, wskaźniki oglądalności oraz metodologia, która pomoże wszystkim podmiotom ocenić jej wartość i przydatność w analityce i planowaniu mediów.
Zapraszamy do obejrzenia zaproszenia Andrzeja Garapicha na prelekcję „Pomiar widowni internetowej w Polsce w latach 2016-2020”:
Andrzej Garapich – Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego. Wielokrotnie występował także na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Matthias Hartmann – CEO firmy GfK od grudnia 2011 roku. Jest odpowiedzialny za strategię, innowacje, audyt wewnętrzny, badania marketingowe, usługi IT, komunikację wewnętrzną i marketing. Poprzednio sprawował funkcję Global Head of Strategy and Industries w dziale konsultingowym IBM Global Business w Nowym Jorku – w firmie tej piął się po szczeblach kariery prawie nieprzerwanie od 1988 roku, pracując w oddziałach firmy na całym świecie, m. in. w Niemczech, Irlandii, Belgii czy Stanach Zjednoczonych. Absolwent MBA ze specjalizacją informatyczną na University of Cooperative Education w Stuttgarcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zachęcamy do zakupu biletów na Forum IAB Polska.
Z programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia.