Nowa oferta w portfolio usług Novem jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie rynku B2C na działania skupione wokół automatyzacji komunikacji z klientami i użytkownikami. Usługa marketing automation pozwoli na zintegrowanie wielokanałowej komunikacji z odbiorcami, zarówno offline jak i w Internecie. Głównymi obszarami, w których Marketing Automation będzie wpierać Klientów Novem to: email marketing automation, mobile marketing, social media marketing i offline.
Z branżą e-mail marketingową związany jest od 5 lat. Przez 5 lat pracował w firmie FreshMail, przez 2,5 roku doradzał i współtworzył rozwiązania dla kluczowych Klientów, m.in: SKODA Polska, Sklep Presto, Perhapsme.com, AXA, Grupa Allegro, Comarch i wielu innych marek.
Zobacz również
Filip Kłodawski jest pomysłodawcą kreacji mailingowej promującej cykl konferencji „Poranek z email marketingiem”(wyróżnienia w: Golden Arrow 2013 oraz Kreatura 2013), twórcą kampanii email marketingowej sklepu Perhapsme.com (nagroda w konkursie Webstar Creative 2014) oraz strategii komunikacji email marketingowej dla Sklepu Presto (wyróżnienie w konkursie Webstar Creative 2014).
Trener w dziedzinie e-mail marketingu, prelegent na konferencjach poświęconych e- biznesowi. Publikuje w czasopismach: Marketing w Praktyce, Marketer +. Prywatnie – miłośnik gier komputerowych, drzewek bonsai, gotowania, zegarków lotniczych.
Novem realizuje w Internecie strategie Real Time Performance Marketingu. Do grona stałych Klientów należą m.in: mbank, Play, Aviva, bp, RMF, Bank SMART, Bank Zachodni BWK, Provident, Vivus.pl, BIZ Bank.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing