Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

Wraz z początkiem czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom.
O autorze
0 min czytania 2015-06-03

Kampania przebiega pod hasłem „Upust czy wyposażenie”, a w jej ramach kupujący model Rapid będzie mógł zdecydować, czy woli otrzymać rabat 3000 zł, czy wyposażenie dodatkowe o wartości do 6000 zł w cenie auta (dodatki będzie wybierał sam z dostępnych dla modelu opcji).

Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kampanię digital i radiową, a także landing page kampanii.

Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii

Kampania potrwa do końca czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się