Projekt Komitetu „Słowo zabiera głos” to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych, związanych z Jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą, które ruszają w 100. urodziny ks. Twardowskiego – 1 czerwca.
W ramach współpracy San Markos odpowiada za kreację w ramach całego projektu „Słowo zabiera głos” oraz przygotowanie kampanii społecznej pod tą samą nazwą. Realizacja projektu już się rozpoczęła i będzie trwać do końca roku. Agencja przygotowała identyfikację graficzną, kreacje na poszczególne wydarzenia, jest także autorem nazwy projektu. Kolejne działania będą związane z kreacją i realizacją kampanii społecznej „Słowo zabiera głos”.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Za wszystkie działania PR związane z projektem „Słowo zabiera głos” oraz z kampanią społeczną odpowiada agencja Publicity.