Kampania prowadzona jest w Internecie i jej celem jest przedstawienie Allegro jako atrakcyjnego miejsca sprzedaży. W kampanii wykorzystywane są floor ady oraz screeningi w pomarańczowej barwie, charakterystycznej dla marki Allegro. Komunikację z przedstawicielami biznesu wspiera silnie targetowany e-mailing.
W działaniach podkreślane są m.in. zalety przeprowadzania transakcji na Allegro oraz możliwość dotarcia do nowych klientów. Kampania potrwa do końca czerwca. Za zakup mediów oraz realizację kampanii w Internecie odpowiedzialny jest dom mediowy UM (Universal McCann).
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Więcej informacji na stronie.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1