LOWE Warsaw wzmacnia swoje struktury

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) wzmacnia dział Obsługi Klienta i Digital.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Do działu Obsługi Klienta dołączyła Agnieszka Krynicka, która pracowała wcześniej w Agencji Walk Creative. W LOWE Warsaw zajmuje się obsługą budżetów dla Pernord Ricard oraz Van Pur.  Objęła nowo powstałe w Agencji stanowisko Account Managera i raportuje bezpośrednio do Kamila Prandeckiego – Group Account Directora LOWE Warsaw.

Szeregi działu Digital zasiliło natomiast dwóch nowych specjalistów. Stanowisko Project Managera objął Jakub Karaś, który przez ostatnie trzy lata pracował na lokalnych i globalnych budżetach w E–Graphics należącym do TBWA Group Poland. Stanowisko Digital Graphic Designer zajął Karol Cichoń, który pracował m.in. w Technetium czy Reborn Creative Lab.

– Bardzo cieszy nas dołączenie do zespołu, trzech świetnych profesjonalistów w swych dziedzinach. W LOWE Warsaw zależy nam na kreowaniu wyjątkowej atmosfery pracy, a nowe osoby poza istotnym wsparciem działów Digital i Client Service doskonale harmonizują z kulturą naszej Agencji i wyznają podobne wartości. Dynamika rozwoju LOWE Warsaw sprawia, że stale będziemy poszukiwać specjalistów, z którymi jest nam po drodze i którzy wraz z całym zespołem zadbają o wysoką obsługę naszych klientów– mówi Aleksandra Wiśniewska, Business Development Director, Client Service Director w Agencji LOWE WARSAW.

Obecnie LOWE Warsaw zajmuje się digitalową obsługą takich marek jak: SEAT, Ferrero, Pernord Ricard czy Van Pur (Łomża) w zakresie konceptów strategicznych, kreatywnych oraz interaktywnych rozwiązań online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj