Omówimy również sposoby zarządzania projektami oraz przedstawimy metody pozyskiwania nowych Klientów. Zdradzimy również, kto w agencji odpowiada za jej sukces, a następnie zaprosimy uczestników na wspólną sesję Beers&Questions.
Gwarantujemy dużą porcję wiedzy praktycznej opartej na naszym doświadczeniu. Najlepszym i najbardziej aktywnym uczestnikom warsztatów oferujemy 3-miesięczny płatny staż z możliwością dalszej współpracy.
Zobacz również
Udział w Dniu Otwartym Kerris jest bezpłatny. Zapisy poprzez formularz Prosimy przesyłać do 19 czerwca. Liczba miejsc ograniczona.
Opis wydarzenia
- Kiedy – 24 czerwca 2015 r. (środa), czas trwania: 17:30 – 21:00
- Gdzie – biuro projektowe Grupy Kerris – ul. Słomińskiego 5 m. 31.
- Dla kogo – warsztaty są kierowane do:
- studentów zainteresowanych technologią/reklamą/marketingiem,
- osób z początkowym doświadczeniem w pracy agencyjnej.
W obu przypadkach mile widziane jest planowanie swojej przyszłości z pracą w agencji oraz chęć rozwijania się w tym obszarze. Wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu internetu i aplikacji.
Cel
- wprowadzenie w świat nowych technologii i pracy w agencji interaktywnej;
- poznanie zasad i reguł obowiązujących w branży;
- przedstawienie specyfiki stanowisk pracy oferowanych przez agencje;
- pogłębienie swojej wiedzy na temat rynku agencji kreatywnych i pracy w nich.
Plan KERRIS Open Day
17:30 Krótkie wprowadzenie na temat firmy. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
17:45 Specyfika branży – rola Klienta oraz rola agencji i innych podmiotów na rynku.
18:00 – 18:15 Dział technologiczny – KERRIS Technology (design & software house). Typy projektów, specyfika pracy.
18:20 – 18:30 Dział Kreacji – KERRIS creation (branding agency). Typy projektów, specyfika pracy.
18:30 – 18:45 Dział Performance – KERRIS Performance. Typy projektów, specyfika pracy.
Przerwa 15 minut – sesja pytań
19:00 – 19:20 Sposób prowadzenia projektów – praca w dziale Account Management.
19:20 – 19:40 Metody pozyskiwania nowych Klientów – praca w dziale New Business.
19:40 – 20:00 Testy dla uczestników ze znajomości branży.
20:00 – 21:00 Beers&Questions
Korzyści dla uczestników
Osoba, która najlepiej poradzi sobie z zadaniem ma szanse na płatny 2- lub 3-miesięczny staż w agencji z gwarancją zatrudnienia po jego ukończeniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo:
- dostęp do wiedzy praktycznej opartej na solidnym doświadczeniu,
- dostęp do najlepszych praktyk w zakresie pracy agencyjnej płynących z doświadczeń we współpracy z topowymi Klientami w Polsce i za granicą,
- zapoznanie się ze specyfiką pracy w agencji interaktywnej.
Dzień otwarty w KERRIS poprowadzą:
- Prezes Zarządu KERRIS Group – Mikołaj Szymański
- Finance & Administration Manager – Barbara Walczak
- Head of KERRIS Creation – Magdalena Urban
- Performance Specialist – Jędrzej Zarychta
- New Business Manager – Ignacy Bochiński
- Account Director – Maciek Makowski
Informację o przyjęciu na listę uczestników prześlemy drogą e-mailową do 22 czerwca.