WP Radar

WP Radar, nowa aplikacja Grupy WP na Androida, umożliwia łatwy i szybki dostęp do aktualnych kuponów, rabatów oraz wyprzedaży na terenie całej Polski. W opracowaniu jest też wersja na iOS.
O autorze
1 min czytania 2015-06-22

Intuicyjny interfejs, za pomocą którego w prosty sposób można sprawdzać promocje oraz zniżki, umożliwia przeglądanie ich w 10 kategoriach (m.in. Biżuteria i akcesoria, Dom i wnętrze, Moda damska) w wybranych przez użytkownika obiektach handlowych. W tej chwili jest ich ponad 350. Aplikacja grupuje też kupony dostępne w prasie (Wysokie Obcasy, Twój Styl, Hot Moda & Shopping, Glamour, Claudia, Joy, Flesz, Avanti i Grazia). 

– WP Radar jest odpowiedzią na szybko zmieniający się rynek informacji zakupowej, gdzie użytkownik coraz częściej sięga po smartfon, by dowiedzieć się, gdzie czekają go interesujące okazje, promocje i przeceny – mówi Piotr Rytel, Product Manager Obszaru Mobile – Chcemy tą aplikacją uzupełnić ofertę produktu reklamowego mobile, adresując szczególnie potrzeby klientów z dużą liczbą punktów detalicznych.

W opisie każdego kuponu znaleźć można warunki promocji i czas jej trwania. Aplikacja prezentuje zniżki produktów najpopularniejszych w Polsce marek, m.in.: Reserved, Zara, H&M, Venezia, C&A, CCC, Rossman, Cubus, Duka, Tally Weijl, Cropp, Lavard, Tchibo, czy Douglas…

Dzięki usłudze geolokalizacji korzystający z aplikacji od razu sprawdzi kupony, z których może skorzystać w sklepach położonych w najbliżej okolicy.  Kolejną przydatną funkcją jest zakładka „Ulubione” – opcja zachowywania intersujących kuponów tak, by wykorzystać je w późniejszym, bardziej dogodnym terminie. Informacją o atrakcyjnych okazjach można w łatwy sposób dzielić się z bliskimi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja WP Radar nie wymaga dodatkowej rejestracji, wystarczy pobrać ją za darmo na telefon lub urządzenie mobilne działające pod systemem operacyjnym Android. Funkcjonalności WP Radar będą stale rozwijane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się